گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

نمی بخشمت......

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی


 به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی


 نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی


 به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی


نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی



http://s2.picofile.com/file/7887165478/8s.jpg

 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز

اگر مایل به فعال و استفاده از امکانات جدید بلاگ اسکای هستید با ما همراه باشید.
نظرسنجی، ابر برچسب ها، لایک مطالب، نمایش نظرات در ادامه مطالب، امتیاز دهی به نظرات و ...
سفارش طراحی و ویرایش قالب های بلاگ اسکای پذیرفته می شود.
منتظر حضورتان هستیم.

همیار بلاگ اسکای

مریم 1392/05/19 ساعت 16:07 http://hamedarham.ir

سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی داری
من هم تازگیا وبلاگم و به وردپرس انتقال دادم و تبدیل به یک پرتال کردم که روزانه حداقل 10 تا آپدیت میکنم ، اگر دوست داری که اطلاعات جدیدی در زمینه های مختلف به دست بیاری به پرتالم بیا و نظرت و بگو و اگر هم مایل بودید پرتالم و لینک هم بکن
ممنون دوست خوبم
آدرس پرتال همه درهم :hamedarham.ir

اجازه ما هم دست شماست
با چه اسمی لینکت کنم گلم

بـــــــرای خـــــــودت زنــــدگـــــــی کـــــــن

کســـــــی که تـــــــو را" دوســــت داشتـــــــه باشـــــــد

بـــــــرای داشـــتـــــنـــت"میجــــنگــــــــد"

امــــا اگــــر دوســــتــــت نــــداشــــتــــه بــــاشــــد بــــا هــــر

بهــــانــــه ای مــــیــــرود.....

مهستی 1392/05/20 ساعت 17:54

سلام
کاملا باهات موافقم.
لعنت به اونایی که فکر می کنن فقط خودشون حق زندگی دارن.فقط خودشونن که باید عاشق شن و معشوق رو عذاب بدن
لعنت به همه ی اونایی که عشق پاکت رو نفهمیدن و خواسته و ناخواسته بهت خیانت می کنن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد