گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

فقط نمیدانم ….

میگویند یک روزی هست ..


که چرتکـه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند …


و آن روز تـــو باید تــــاوان آن چه با من کردی را بدهی!


فقط نمیدانم ….


تاوان دادن آن موقع تـــو ، به چه درد من میخورد!؟!


http://s3.picofile.com/file/7887157311/23.jpg




نظرات 1 + ارسال نظر

واقعا اون روزی که قراره تو تقاص اشک و دل شکسته من رو پس بدی به چه درد من میخوره... .
یعنی دل من اون موقع اروم میشه فک نکنم عمر از دست رفته ام غرورم اینا هیچکدوم برنمیگردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد