گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

حتی گریم نمیگیره........

چند تا عکس یادگاری ... با یه بغض و چندتا نامه

چند تا آهنگ قدیمی ... که همه دلخوشیامه

آینه ای که روبه رومه ... غرقه تو بهته یه تصویر

بارونای پشت شیشه ... من و تنهایی و تقدیر


دست من نیست  ،  نفسم ،  از عطر تو کلافه میشه

لحظه ای که  ،  حسی از تو  ، به دلم اضافه میشه

باورم نمیشه اما ... این تویی که داره میره

خیره میمونم به چشمات ... حتی گریم نمیگیره

چشمای مونده به راهو ...  شبه تنهایی و آه و ... یه دل بی سر پناه و ... من و خونه

ساعت های غرقه خواب و ... این منه بی تو خراب و ... یادت هرگز نمیمونه


دست من نیست  ،  نفسم ،  از عطر تو کلافه میشه

لحظه ای که  ،  حسی از تو  ، به دلم اضافه میشه

باورم نمیشه اما ... این تویی که داره میره



http://s1.picofile.com/file/7519915157/0mantolove1385_omid_517_79_.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد