گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

دلم لک زده برای یک صورتک بوسه

داستان من وتوازآنجاشروع شدکه پشت شیشه ی بی جان موبایل به هم جان دادیم!


،دست های هم راگرفتیم وگرمایش راحس کردیم...!



باصورتکها،همدیگررابوسیدیم وطمع لب هایمان راچشیدیم!


آهنگی راهم زمان گوش کردیم!


شب بخیر هایمان پشت خط های موبایلمان جانمی ماند!


امروز داستان برگشت...


آغوش هایمان واقعی،


بوسه هایمان حقیقی،


اماجداودلتنگ وبهونه گیروحساس_


پشت شیشه ی سردموبایل،


دلم لک زده برای یک صورتک بوسه!


لک زده برای یک آهنگ همزمان.


لک زده برای یک شب بخیر.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد