گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

قبر ساختم از اتاقم ........



((به دلتنگی عادت می کنم وقتی می دانم .......بودنت با نبودنت یکی است........))


من اشکامو به تو دادم / اما دیدم چشمای تو خوابن

قبر ساختم از اتاقم / نفسم حبس شد / بدنم سرد شد/ ولی روحمو گرم نگه داشتم رو اجاق دلم

من همیشه بازنده بودم توی بازی سرنوشت / ولی همیشه جلو رفتم توی راهم واسه عشق

این دنیا با من بد بود / تاسم عددش کم بود / هنوز نباختم این قمار رو  نه  نه

چون هنوزم  باور دارم که دوسم داری

 

بی خبری بی پایان ترین خبری است که

از تو می رسد این روزها....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد