گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

تـنها دلـتـنـگترم

فـکر نـکن که فـرامـوشت کـرده ام…

یـا دیـگر دوسـتت نـدارم !

نــه !

مـن فـقط فهـمیـدم :

وقـتی دلـت بـا مـن نـیست ؛

بودنـت مشـکلی را حـل نـمیکـند ،

تـنها دلـتـنـگترم مـیکـند
http://s5.picofile.com/file/8111999284/Untitled_1.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر

دلتنگی این روزهای من پر از فراموشی خاطرات شده
گاهی اوقات دلم تنگ میشه ولی سعی میکنم همین دلتنگی هم فراموش کنم
چون دیگه این دلتنگی هام برام معنا و مفهومی نداره شدم یه موجود سرد و بی روح و خسته از دوستت دارم های دروغی
الان که این چیزا نیست راحتم خیلی راحت تر از قبل ولی جای خالی قلب مهربونم رو کم دارم که ازم گرفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد