گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

ﻣﻦ ﺑﺎﺧﺘــﻢ

ﻣﻦ ﺑﺎﺧﺘــﻢ


بﻪ ﺧـﻮﺩ ﺑـﺎﺧﺘــﻢ،


ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾــﺮ ﻏﻠـﻂ ﻓﺮﺷﺘـﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﺩم ﻧﻤــﺎ ﺑـﺎﺧﺘــﻢ . . .


ﺣـﺎﻝ ﮐـﻪ ﺣﻤﺎﻗﺘــ ﻫﺎﯾــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻤــﺎﺭم


ﺁﺭﺍم . . .


ﺁﺭﺍم . . .


ﺍﯾـﻦ ﺟﻤـﻠﻪ ﺩﺭ ﺫﻫﻨــﻢ ﻃﻨﯿــﻦ ﺍﻧـﺪﺍﺯ ﻣﯽ ﺷـﻮﺩ


ﺳﻨـﮕـ ﺑــﺎﺵ


ﺗــﺎ


ﺳﻨـﮕﺴــﺎﺭ ﻧﺸــﻮﯼ ....




http://s5.picofile.com/file/8124946818/loneliness.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر

سنگ باش
تا
سنگسار نشوی
حرف این روزهای من به خودمه ولی حتی یه ذره هم گوش نمیگیره این دل مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد