گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

من به اندازه نادیدن تو بیمارم


من به اندازه نادیدن تو بیمارم

 

 و به شوق نگهت شب همه شب بیدارم

 

ثانیه.روز.زمان.ساعت و من دلتنگم

 

دیگر از هرچه دروغ است و کلک بیزارم

 

خسته از هرچه که بی تو به سرانجام رسید...

 

 خسته از شعر و هر صحبت طوطی وارم

 

 گرمی وحرم حضورت بدنم را سوزاند

 

نکند خوابم و یارب نکند تب دارم؟

 

گرم صحبت شدم و هیچ نمی دانستم


ساعتی هست که همصحبت این دیوارم

نظرات 1 + ارسال نظر
zohi 1389/11/18 ساعت 13:02

hosele dari inhame neveshti????ghashang bod

ممنون که به من سر زدی اینها همه از تنهایه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد