گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

در سراپرده زیبای خیال

در سراپرده زیبای خیال
 
 
بتو می اندیشم...
 
 
 
ودلم را بتو ای مظهر عشق
 
 
به تو ای یار وفا...  .به تو من می بخشم .
 
 
 
به تو ای پاکترین چشمه جوشنده ء عشق
 
 
بتو ای ساده ترین روح خدا
 
 
بتوای  تکیه گه محکم دل
  
 
بتو می اندیشم .. . ودلم را بتو من میبخشم،
 
 
تا که در ظلمت وتاریکی شب
 
 
 همره اشک جگر سوخته ء  شمع  غمین
 
 
تا دم صبح منو شمع بسوزیم  ز عشق
 
 
 تا سحرگاه نباشد اثری از منو شمع
 
 
 ودوقربانی عشق...
 
 
با دلی بسته به زنجیر وفا
 
 
همره باد صبا....سوی هر شهر ودیار
 
 
پرگشائیم  ز بادی  آرام....
 
 
باهمان مانده ء خاکستر خویش!!!
 
 
تا که در گوش همه مردم شهر
 
 
قصه ء عشق بخوانیم ز باز!
 
 
تا دراین عهد وزمان
 
 
ما دگرباره پیام آور عشقی باشیم
 
 
عشق با مهر ووفا  .... !
 
 
وپیام آور عشقی صادق
 
 
بدل رهگذران
 
 
 بدل خالی از احساس جهان....
 
 
 
تا که شاید ...  شاید
 
 
بتوان یاد آورد
 
 
که خدا بین همه نعمت ها
 
 
عــــــشق را هم بدل انسان داد
 
 
عـــشق  را هم بدل انسان داد!!!


شیدا
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام مرغ مهاجر امیدوارم پری کوچولوت رو پیدا کنی

ممنون که بهم سر زدی من یه دل کوچیک برا خودم باز کردم که
حرفهاشو توش مینویسم دوست داشتی سر بزن
parikuchulu.loxblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد