گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد....


r187hab9jego0mx1xdt.jpg



"تو"؟؟؟

عجب!

هی "تو" میسازیم برای خودمون
غافل از اینکه این "تو" هم "تو" نشد!
.
.
ز فکر من بگذر خیالت تخت باشد

"من" می تواند بی تو هم خوشبخت باشد

این من که با هرضربه ای از پا درامد

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد....



باتشکر از الی
نظرات 2 + ارسال نظر
شیشه 1391/05/16 ساعت 15:50 http://shishe30.blogfa.com

چقدر قشنگ بودش

ممنون که بهم سر زدی

نوش روانت تنها....

این من که با هرضربه ای از پا درامد

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد....

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد....

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد....
.
.
.
بایــــــــــــــــــــــــــــــــــــد که بعد از این "سر سخت " باشد...

همینــــــــــــــــــــــــ ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد