گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

تنها آدم است که آدم نیست !!!

گرگ همان گرگ است ، 

 

 شغال همان شغال  

 

و 

 

 بین این همه حقیقت 

 

 تنها آدم است که آدم نیست !!! 

 

 

پس دیگــــــــه ســـــــآکت شو لعنتی..


اینـــو آویــــــــــزه گوشت کــن...!

مگـــه نخوآستــی بــــری؟!!

پس اینکــــه گــــریــــــــه می کــــنم یــآ نـــه!

اینــکه شــــآدم یــــآ نـــه!

اینکـــه مو...آظب خــــودم هستــم یـــآ نــه!

بـه خــودم ربط دآره

تـــو کـــه بـــه خــــواسته ات رسیـــدی...

رفتـــی...

پس دیگــــــــه ســـــــآکت شو لعنتی
 

 

 

 

 

می شکند امثال " تو"را...

من را ببین ...! 

 

همچنان ایستاده اَم ... 

 


آن کسی که فکـر می کـنی، 


می شکند بی تو؛ 

 


می شکند امثال " تو"را...

 

 

 

ولـــی پاکـــت میکـــنم.

اشتبــــــاه از مــن بــود پـر رنـــگ نوشتــــه بودمـت 

 

 به سختــــی پاکـــــ میشـــوی 

 

 ولـــی پاکـــت میکـــنم. 

 

 

 


من کجا و تو کجا . . . !

کفشهایم را نده

پا برهنه میروم تا در تنهایی خود

با نگاه کردن به پاهایم عبرت بگیرم

که من کجا و تو کجا . . . !  

 

 

تیغی

تیغی تیزتر

سری بی فکر

ریه ای پر دود

همه من در عین تمام شدن

و اغازی دیگر

با اتش زدن سیگاری دیگر

یادت نمی آید ؟!

  تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم ! 

 

 من را به من نبودن محکوم نکن !  

 

من همانم که درگیر عشقش بودی !

 یادت نمی آید ؟! 

 

 من همانم ! 

 

 حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !  

 

 


“خسته نباشی”…

باورم شد 


که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را… 


از من گذشت… 


اما… 


هرجا هستی 


“خسته نباشی”…
 

 

بــکش بــیرون خــاطــراتــت رو ..............

بــکش بــیرون خــاطــراتــت رو از تــوی آهــنگهای مــحبوبــم

مــیخواهم با اعــصاب راحــت گوشــشان کــنم . . . 

  

 

 

 

 

 


برایم مرده بودی . .

مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد تو می اندازد ؛ طعنه های دیگران است !

شاید اگر این دیگران نبودند تو زودتر از اینها برایم مرده بودی . . .