گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

حس.....!!دلتنگی .'.'.'.'..!!!!


حس غریبی دارم   


حس تنهایی ِ غریبی  


مثل آنروزها که نبودی  


حس کسی که ماه ها تمام ِ


کوچه های بی چراغ ِ منتهی به تو را دوید  


و کسی از او نپرسید


  که در سرش چه می گذردچه رسد به دلش!


  خسته ام فرشته ی من  


در تمام این چندماه  ِ


متفاوت ِ گذشته 


به اندازه ی دویدن های این روزها


خسته نبوده ام  


مانده ام با یک خانه پر از بوی تو ...


  نگاهم به هر طرف که می رود تو را می بیند ...


  جای خالی ات خیلی آزارم می دهد ... 


آزرده می شوم و دلتنگ ...


  دلتنگ تو ...


دلتنگ حرفهایت ...


دلتنگ آغوش گرمت ...


دلتنگ بوسیدنت حتی ...


  آزرده ام از دیدن روزهای تلخ بی تو بودن


و آزرده که می شوم


به همه می پرم


  تو نیستی


و جای تو را هیچ خاطره ای پر نمی کند ...


  این روزها


  پی ِ هر شبی که می گذرد ،


روزی از عمرم کم می شود 


تمام نیرویم را با خود می برد


  بی هیچ اغماضی همه اش را می طلبد


  فرو می کشد  


و من تمام می شوم و تُهی 



در آخر  



تنها تو در این فضای تهی،


ته نشین می شوی


  و زمزمه ای در سرم مرور می شود: 




" ...باز با من تا آخر دنیا می مانی ؟ "



  می دانم تنها مسبب دوری از تو و این احساس خلاء



و تنهایی مرگ آور ،



خودم بوده ام !!



دلتنگم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهستی 1391/06/04 ساعت 11:47 http://mz991.blogsky.com

سلام امید عزیز

اینکه میبینم بر گشتی خوشحالم ولی...

من این غم نگاه و صدا و نوشته هاتو دوست ندارم . خیلی بهم می ریزم . دست خودم نیست...

سلام
شرمنده که زمونه تنها معلمم بود
فقط بهم غم رو آموخت
منم خوشحالم هنوز افرادی مثل تو خواهر گلم هستن که از غم دیگران غمگین میشن

شادی رو واست آرزو مندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد