گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

حرومت یاشه این دنیا

http://s1.picofile.com/file/7480792147/4d2076e66e364cfbbee1a8aa71fbe265.jpeg


هرنگاهی محرم دیدارروی یارنیست


هر دلی درعاشقی خوش دست وشیرین کارنیست


یاد باد آن روزگارای دل که یاری داشتی


در میان باده نوشان اعتباری داشتی


از گذرها می گذشتی خیره سرهنگامه جو


روزو شب با یار یک دل می نشستی روبه رو


حالیا حالیا بی های وهویی آن سرافرازی چه شد


یار را بازی گرفتی آخر بازی چه شد


من از زندگی تو میرم کنار بزار فکر کنن لایقت نیستم


بزارهرچی میخوان بگن عشق من


بزار فکر کنن عاشقت نیستم


تو مات چشای یکی دیگه ای کی گفته بسوزی به پای دلم


تو مجبور بودی که لبخند تو نوشتی یه روزی به پای دلم


کی گفته من عاشق شدم کافیه


کی گفته تو باید بمونی برام


کی گفته قناری بشی تو قفس شبا اشک و هق هق بخونی برام


من از زندگی تو میرم کنار بزار فکر کنن لایقت نیستم


بزارهر چی میخوان بگن عشق من بزار فکر کنن عاشقت  نیستم


قراریکی این وسط بشکنه


توازدرد وغصه به هیشکی نگو بزارمن یه جوری تمومش کنم


 تواز اصل قصه به هیشکی نگو


شنیدم چی میگن همه پشت من بزارهر چی میخوان بگن آدمن


 کسی با تو کاری نداره رفیق 


اینا رسمشونه همه با همن


من از زندگی تو میرم کنار بزار فکر کنن لایقت نیستم


بزار هر چی میخوان بگن عشق من بزار


 فکر کنن عاشقت نیستم.


حرومت یاشه این دنیا   تو که از درد من شادی


تو که روز جداییمون تموم شهر و گل دادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد