گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

خیلی سخته بی تو ادامه دادن .


http://s3.picofile.com/file/7481712682/mantolove_4_.jpg




خیلی سخته بی تو ادامه دادن .


خیلی سخته بی تو ، تو این دنیای پوشالی زنده بودن .


خیلی سخته هر شب به یاد کسی بخوابی که دیگه محاله دیدنش .


خیلی سخته تو خوابت کسی رو ببینی که دیگه رفته از کنارت .


خیلی سخته ادامه دادن بدون اونی که می پرستیش .


خیلی سخته بخوای تو تنهایی اونی که مرحمت باشه اما نیست کنارت .


خیلی سخته که بخوای اشکاتو رو شونه های کسی بریزی که دوسش داری اما اون یا کنارت نیست


یا فرسنگها ازت فاصله داره .


خیلی سخته بغض گلو تو بگیره اما نتونی به کسی بگی چی شده .


نتونی بگی این بغضه از دوری و ندیدن یارته .


خیلی سخته بغض داشته باشی حتی نتونی به اون که دوسش داری هم بگی دوست دارم .


خیلی سخته هر روز از کنار خاطره هاش رد بشی و از دور احساسش کنی


اما از نزدیک نتونی بوی تنش رو احساس کنی فقط به یادش باشی .


خیلی سخته اشکاتو براش بریزی اما اون نباشه که ببینه داری براش پرپر میزنی .


خیلی سخته اگه فاصله هات زیاد باشه و نتونی ببینیش و داغ دوریش دیونت کنه .


خیلی سخته عاشق باشی یه عاشق واقعی اونوقت می بینی بدون اون حتی یه لحظه هم نمیتونی باشی .


خیلی سخته کسی رو دوست داشته اما اون بهت بگه دوست ندارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد