گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

احساس

لعنتی هرچه داشتم رو کردم ! اما تو … اسیر نشدی… سیر شدی! * * * * * * * * * * * * * * * * * آغوش من سرزمین تو بود؛ کاش قدری عرق میهن پرستی داشتی وطن فروش! * * * * * * * * * * * * * * * * * چه فرقی می کند عاشق تو باشم یا عاشق رنگین کمان وقتی هر دو هفت خطید؟!! * * * * * * * * * * * * * * * * * بد بیاری مال وقتیه که, بــــد بی یــــــاری … !!! * * * * * * * * * * * * * * * * * ماهایی که دیگه نه از اومدن کسی ذوق زده میشیم نه کسی از کنارمون بره حوصله داریم نازشو بخریم که برگرده.. ماها آدمای بی احساسی نیستیم ماها بی معرفت و نا مردم نیستیم یه زمانی یه کسایی وارد زندگیمون شدن که یه سری بــــاورامون و از بین بـــردن!! * * * * * * * * * * * * * * * * * بد تر از رفتن گندیست که انسانها به باور یکدیگر می زنند ! * * * * * * * * * * * * * * * * * دیگر نمیتوانم متن های طولانی را تا آخرش بخوانم تقصیر خودت بود … آمدی رفتی … به هر چه کوتاه عادتم دادی … * * * * * * * * * * * * * * * * * خــــدایـــــا ؛ هیـــــچ تنهـــــایــــی رو اونقـــــدر تنهـــــا نکــن کــه بــه هــــر بـــی لیــاقتــــی بگــــه : عشقــــــم …
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد