گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

۱۰خرداد تولدم مبارک

۱۰خرداد تولد


امروز در نهایت خوشحالی پر از غمم...


 

 

 

با سلام خدمت همه دوستان

چون امروز تولد منه لازم دونستم که این اتفاق بزرک رو به خودم  تبریک بگم.

بفرمایید کیک تولد فقط اول کادوها











این شعرو یک دوست فرستاده :شت:

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من 

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر وجودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی 

ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

 واسه تولد تو باید دنیا رو آورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا آسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز میشه کلی قسم خورد 

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق، پر از آینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون






نظرات 7 + ارسال نظر
یه رهگز 1390/03/09 ساعت 13:19

آخه آدم عاقل کی اومده به خودش تبریک گفته که تودومیش باشی
بهت نمیگم تا دلت بسوزه

شیرین 1390/03/09 ساعت 13:21

چه جالب من متولد۱۰خردادم
تولد تموم ۱۰خردادیها مبارک

مرجان کوچولو 1390/03/09 ساعت 13:25

واقعا این شعرو دوستت واست فرستاده یا دوست دخترت
واقعا واست فرستادن یا خودت گذاشتی شیطونچ
به هر حال تولدت یا تولودت میارک کادو هم نمیدم بلکه

محمد 1390/03/09 ساعت 19:00

تبریک میگم
تولد من بادت نره
اگه وقت کردی یه وبلاگ منم به سر بزن

طاها 1390/03/09 ساعت 19:19

سیدجون تولدت مبارک
کادوتو میزارم اومدی اینجا بهت میدم به همه سلام برسون

یک نفر 1390/03/09 ساعت 19:22

چرا فقط نظرات تولدتو مبزاری
راست میگی بقیه رو هم بزرار
بهت تبریک نمیگم تو کف باش

باشه دوست عزیز ولی باشرمندگی بعضی هارو نمیشه گذاشت چشم
معرفی نکردی یکنفر

عزرائیل 1390/03/10 ساعت 10:10

بهت تبریک میگم داری به مرگ نزدیکتر میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد