گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

عاشقی باید کرد …

  حس غریب عاشقی زندگی به من آموخت چگونه اشک بر یزم ...


اما اشک به من نیاموخت چگونه زندگی کنم ...


زندگی به من آموخت درد و رنج چیست ...


ولی به من نیاموخت چگونه تحملش کنم ...


زندگی به من آموخت بی صدا گر یستن را ...


پس تا هست زندگی باید کرد ...


تا عشق هست ...


عاشقی باید کرد …


تا دوستی هست ...


دوست باید داشت …


تا دل هست ...


باید باخت …


تا اشک هست ...


باید ر یخت...


تا لب هست ...


بوسه باید زد…


تا معشوق هست ...


عاشق باید بود …


تا شب هست ...


بیدار باید بود …


تا هستی ...


باید بود



http://s3.picofile.com/file/7481712682/mantolove_4_.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد