گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

یکی هست که میبینه . . .

اینم از تو که میگفتی منو تنها نمیذاری

اینم از تو که میگفتی رو دلم پا نمیذاری


اینم از تو که خودم رو توی چشم تو میدیدم

اینم از تو که با دستات به ته قصه رسیدم



اینم از تو . . اینم از تویی که کلی حرف زدی و کلی حرف نزدی..

گفتی میمونم.. رفتی.. گفتی میتونم.. نتونستی.. گفتی میدونم.. ندونستی..

و گفتی میفهمم.. نفهمیدی. .

طولانی یا کوتاه.. بالاخره واسه هر کسی اتفاق میفته..

یه زمانی میرسه که همه ی حرفا و قولا میشه کشک..

حالا این کشک شدن میتونه با نرسیدن و نموندن اتفاق بیفته یا نه با رسیدن و وصال..

نمیخوام تلخ ببینم.. نمیخوام تلخ فکر کنم.. نه نه نه . . من پرم از اتفاقای خوب و فکرای شیرین..

منم فکر میکنم به آینده ای که پر ِ از زیبایی و آدمی که فقط واسه خودم منو میخواد و درکم میکنه و رو

حرفم حرف نمیاره و شادیش فقط با من بودن ِ . . اما ما کجاییم و واقعیت کجاست.. !!

یکی میذاره میره و تو میفهمی که به ته خط رسیدی . . و یکی میمونه و بهش میرسی..

اما بازم فکر میکنی که به ته خط رسیدی.. چطوری ؟! سادست..

وقتی یکی میره که کاملا مشخص ِ چطوریش.. اما وقتی یکی میمونه قاعدش اینه که همه چیز خوبه و

اتفاق بدی نمیفته.. اما وقتی یه زمانی میگذره حس ها و حرف ها و طرز فکرا و موقعیت فرق میکنه..

مرد میخواد که پا حرفاش بمونه.. پای طرز فکرش بمونه.. پای حرفا و قولاش بمونه..

اونی که زیر حرفش میزنه خیلی ساده و منطقی میتونه کاری کنه که تو باهاش هم فکر بشی..

خیلی ساده.. توی دور و برمون میبینیم و زیادن اینطور برخوردا . .

اما مهم اینجاست که واقعا میشه به حس اعتماد کرد یا نه ؟؟!!

باید عاشقی کرد یا نه ؟؟!! باید صادق بود یا نه ؟؟!! باید راستش رو گفت یا نه ؟؟!! باید رو راست بود یا نه ؟؟!!

یکی مثل من همه چیز رو میگه به طرفش و فکر میکنه که بهترین کار ممکن رو کرده اما بعدش میبینه که طرفش باهاش

صادق نبوده و از این به بعد تصمیم میگیره که همه چیز رو نگه

و بازم باید پرسید که میشه به حس اعتماد کرد یا نه ؟؟!!

این حس که باید رو راست بود.. باید صادق بود و . .

این قصه خیلی طولانی ِ و کلی حرف میشه زد و میشه شنید.. اما مسئله ی مهم اینجاست که خوبی

همیشه خوبه.. چه وقتی که در قبال خوبیت بدی میبینی و چه وقتی که همه ی خوبی هات توی گرداب

بدی نابود میشه.. خوبی همیشه خوبه.. و این تویی که باید تصمیم بگیری..

که خوب موندن واقعا سخته.. سخت.. و در مواقعی دردناک..

خوب بمون دوست من . . مطمئن باش که حتی اگه تموم دنیا نبینن.. یکی هست که میبینه . . . .

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام. امیدوارم که حالتون خوب باشه. همین که اومدی و بهم گفتی که اینکار رو کردی یعنی احترام گذاشتن و من براش ارزش قائلم. شاد و سلامت باشی دوست من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد