گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

نمی فهمی........................


     دلم مانند روز های بارانی است      هوای مه گرفته در درونم شیهه خواهد کرد، 


     و من در امتداد حرف هایم      بسی از فعل امید      دور دورم      دور تر از دورم


     نمای بی گلایه در سکوتم      معنی درگاه قلبم را نمی گوید


     کسی من را نخواهد دید      که در درگاه تاریک شباهنگام


     من تشنه می گریم


     میان آدمک ها خسته ام


     از دشنه های تیز حرف هاشان


     نمی بینی


     نمی فهمی


     میان تشنگی هایم


     طلبناکانه دنبال گناه هستم      گناهی که نمی خواهم      نه


     من نخواهم خواست      ولی کردم      ولی کردم


     دلم می سوزد از روزی که می آید      دلم از امتداد درد یک دختر      بسی بدتر      بسی بیشتر از حرارت های یک آتش


     می سوزد


     نمی فهمی      نمی فهمی

                     (مرحوم حسین پناهی)



نظرات 1 + ارسال نظر
ثریا 1390/11/24 ساعت 13:24 http://serina.blogsky.com

سلااام...
خیلی زیبا بوود...
خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظرتو بگی
اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن
مرسی

ممنون که بهم سر زدی و نظر گذاشتی
منتظر نظرهای سازندت هستم
شاد و سالم وپیروز باشی
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد