گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

دل من باز گریست

     دل من باز گریست

               قلب من باز ترک خورد و شکست

                    باز هنگام سفر بود و من

              از چشمانت میخواندم که به آسانی

                  از این شهر سفر خواهی کرد

                و نخواهی فهمید بی تو این باغ

                            پر از پاییز است

 

 

فاصله حریف خا طرها نمی شه

زندگی 4 تاپیچ داره .تولد. عشق. ازدواج. مرگ. سر کدوم پیچ منتظرت باشم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد