گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

یاد تو

 

یاد تو

شبی نیست که با یاد تو خوابم نبره

یا یه دم عشق قشنگت از خیالم بپره

عشقی که از تو دارم نمی تونم ازش بگم

دیگه هیچکی نمی تونه این دلم رو بخره

گرچه این زمونه بی رحم مارو کرد از هم جدا

همیشه این دل من سوی دلت در سفره

تو خودت گفتی به من چقدر منو دوست داری

ولی خوب یادت باشه این دل من عاشق تره

میدونی عزیز من درد دوریت بر پیکرم

واسه من بیشتر از ضربه های صدتا خنجره

هرچقدر سخت باشه عشق من و تو هدیست

از خدای عاشقا ای عزیزم این محشره

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد