گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

تکیه به شونه هام نکن

تکیه به شونه هام نکن .....من از تو اتاده ترم.....

ما که به هم نمی رسیم.....بسه دیگه بذار برم.....

کی گفته بود به جرم عشقیه عمری پرپرت کنم؟.....

یه گوشه ای کنج قفس.....چادر غم سرت کنم.....

من نه قلندر میشمو.....نه قهرمان قصه ها.....

نه برده ی حلقه به گوش.....نه مثل اون فرشته ها.....

من عاشقم همینو بس!غصه نداره .....بی کسیم!

قشنگیه قسمت ماست!که ما به هم نمی رسیم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد