گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

می نوشم ای رفیق

می نوشم ای رفیق من درد های بسیاری دارم
می نوشم ای دوست چاره ای ندارد دردم
می نوشم ای دوست امروز حالی ندارم
می نوشم ای دوست مزه ای ندارم
دوستان به تلخی حرف می زنند دشمنان خوشحال می شوند
من دیوانه شدم شفا یابم ای کاش
مزه ام پنیر با کمی زیتون باشد
می نوشم ای دوست می نوشم حالا
پر کن ای میخانه چی خالی نماند قدحم
پر کن ای میخانه چی سریع پر کن بنوشم
پر کن پر کن پر کن بنوشم
پر کن ای میخانه چی می سوزد درونم
پر کن ای میخانه چی دردهایم تمام نمی شود
پر کن ای میخانه چی بدمست شده ام
پر کن پر کن پر کن برود


می نوشم ای رفیق هیچ امیدی ندارم
می نوشم ای دوست امروز حال ندارم
می نوشم ای دوست چشمانم سیر شده است
می نوشم ای دوست مهری ندارم دگر
می نوشم ای دوست چاره ای برای دردم نیست
می نوشم ای دوست مزه و نمکی ندارم

İÇERİM ARKADAŞ BENİM DERDİM ÇOK
İÇERİM ARKADAŞ BUGÜN KEYFİM YOK
İÇERİM ARKADAŞ TADIM TISIM YOK
DOSTLAR ACI SÖYLER DÜŞMANLAR SEVİNE DURSUN
BİR BÜYÜK DELİRDİM BEN ŞİFALAR OLSUN
MEZEM BİRAZ PEYNİR BİRAZ 'DA ZEYTİN OLSUN
İÇERİM ARKADAŞ İÇERİM İŞTE
İÇELİM ARKADAŞ SARHOŞUM İŞTE

DOLDUR BE MEYHANECİ BOŞ KALMASIN KADEHİM
DOLDUR BE MEYHANECİ ÇABUK DOLDUR İÇEYİM
DOLDUR DOLDUR DOLDUR İÇEYİM
DOLDUR BE MEYHANECİ YANIYOR İÇİM İÇİM
DOLDUR BE MEYHANECİ HİÇ BİTMİYOR DERTLERİM
DOLDUR BE MEYHANECİ KÖRKÜTÜK SARHOŞUM O BİÇİM
DOLDUR DOLDUR DOLDUR DOLDUR GİTSİN

İÇERİM ARKADAŞ HİÇ UMUDUM YOK
İÇERİM ARKADAŞ BUGÜN HAVAM YOK
İÇERİM ARKADAŞ BENİM GÖZÜM TOK
İÇERİM ARKADAŞ MUHABBETİM YOK
İÇERİM ARKADAŞ DERDİME ÇARE YOK
İÇERİM ARKADAŞ TADIM TUZUM YOK

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد