گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

می چینم گل های یاس و رازقی برای تو....

دلم پر می زنه واسه دوباره دیدنت

می شمره ستاره هارو تا روز رسیدنت

می چینم گل های یاس و رازقی برای تو

تا بذارم جلوی رات سر جای پای تو

می کنه بهونه ی دیدنتو باز این دلم

می گه بسه اتتظار کی تمومه غصه و غم

کاغذهای خط خزیم از انتظارم سیاهه

ولی چشم امیدم باز هم به سوی خداهه

پس بیا ورق بزن به سوی لحظه ی نوید

پس بیا ورق بزن این خط خط های نا امید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد