گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

به خاطر بسپار


اگر که دل سوخته ای با توغریبه نیستم
که با تو بغض عشق را غزل غزل گریستم
مرا به خاطر بسپار لحظه به لحظه خط به خط
درستی مرا ببین در این زمانه ی غلط
حقیقت مرا ببین در این زمانه ی غلط
خوب مرا نگاه کن تو ای تمام دیدنم
خوبم اگر یا که بدم دروغ نیستم منم
مرا که پشت پا زدم به راه و رسم روزگار
اگر که عاشقی و یار مرا به خاطر بسپار
در آستانه ی سفر پشت نگاه بدرغه
گریه نکن نگاه کن مرا به خاطر بسپار
سر همان کوچه ی سبز که می رسد به انتظار
من ایستاده ام هنوز مرا به خاطر بسپار


نظرات 2 + ارسال نظر
MASOUD 1389/12/26 ساعت 18:04 http://www.adsfa.org/?r=MTQ0NQ

32.222221957710126.7399986768102
salam doost man jahat kasb daramad madam alomr
mahane 500 hezar toman tazmin shode tavasote bozorgtarin sherkat hay keshvar.
feghat kafist roy link sabtenam klikkonid va bad az sabtenam kod tabligh ra dar viryesh ghalebtan kopy konid.


Link sabtenam:
http://www.adsfa.org/?r=MTQ0NQ
link sabtenam:
http://www.oxinads.com/?i=60428

تو دریایی و من موجی اسیرم
که میخواهم در آغوشت بمیرم
بیا دریای من آغوش بگشا
نمیخواهم جدا از تو بمیرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد