گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

شاید وقتی تو میرسی


شاید وقتی تو میرسی نباشم

که دستاتو توی دستام بگیرم

نمیدونی چه حالیم ازاینکه

همون روزی تو میرسی که میرم

به قدری چشم برات بودم که میشد

تموم جاده هارو تو نگام دید

همه دلشوره دریا رو میشد

تو مرداب زمین گیر چشام دید

همیشه اشتیاق مبهمی هست

واسه اونکه باید بی تاب باشه

غروبها که دلم میگیره میگم

شاید امشب شب مهتاب باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد