گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

شاعر دنیا من اگه بودم

شاعر دنیا من اگه بودم

آغاز شعرم با کلام پدرم بود


 عشق تو صحرا من اگه بودم


 آب حیاتم توی دست پدرم بود


 وای اگه گندم پوست تنم بود 


...اون که با دستاش من می کاشت پدرم بود


 ریشه رو تو خاک اگه می ذاشت پدرم بود


 پدر روحه پدر جونه پدر دینه و ایمونه


 پدر خسته پدر بی زار از این دنیای دیوونه


 پدر نوره پدر امید پدر عشقی که می مونه 


پدر خندون ولی گریون از این دنیای دیوونه




نظرات 1 + ارسال نظر
آشنا 1390/03/28 ساعت 08:25

همیشه هم پدرها اینقد خوب نیستن

شما از داشتن مینالید من از نداشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد