گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

تو که نیستــــی

تو که نیستــــی از خودم بی خبــــرم

کــــــــی بیاد و کی بشه همسفــــــــــــرم؟

 

دل من، از تــــــــــــــــــــو جـــدا نیست

این هـــــــــــوا، بی تـو هـــــــــــــــــوا نیست

 

چی بگـــــــــــــــــم؟ از کی بگـــــــــــــــــــــم؟ وای!

دیگه غم، یکــــــــــــی دوتــــــــــــــــــــــــــا نیست!

 

تو کـــــــــــه نیستی از خودم بی خبـــــــــــــــــــرم

کی بیــــــــاد و کی بشه همسفــــــــــــــرم؟

 

دستم از دست تو دور،این شروع ماجــراست

روز و شب ،هفته و ماه،قصه های غصه هـــــاست

 

بودن اینجا که منم،مرگ بی چون و چـــــــــراست

همه چی از بد و خوب،قصه رنگ و ریـاست!

تو کــه نیستی از خودم بی خبــرم

کی بیــــــاد و کی بشه همسفـرم؟

 

عشق و مستـی پیچ و تاب،پشت دیـوار ســـیاست

غم غربت نداره؛اونجا که خونـــــــه مــــــــــــــــــاست

میــام اونجــــــــا که برام،خونه خاطــــــــــــــــــره هــاست

تـــــــــــو فقط به من بگـــــــــــــو:پل نشکسته کجـــــــــــــاست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد