گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

ندارم طاقت دوری ولیکن

خرابم گیج وگنگم دست وپابند

من و شیدایی وغوغای پیوند...

 

پشیمانی دگر سودی ندارد

بهای خستگی هایم بگو چند؟

 

 

اگرعطار باشم درره عشق

به هرجا میروم الا سمرقند

 

 

ندارم طاقت دوری ولیکن

چگونه میشود از عشق دل کند؟

 

به هرکس طعنه میزد منطق من

که دلداده نباشد لایق پند

 

رها از آتش عشقت شدم تا

بیافتم هرطرف مانند اسپند

 

بخوان غم نامه ام را بعدمرگم

که پابند توباشد باتو خرسند....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد