گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

یه روزی دست زمونه تورو از من میگیره

عشق من ناز نکن عمر ما پایان میگیره

یه روزی دست زمونه تورو از من میگیره


یه روزی دست زمونه تورو از من میگیره


وقتی تنها با تو بودن واسه من زندگیه


تورو دیدن تورو خواستن رو کی از من میگیره؟

عشق من قلب این عاشق با تو آروم میگیره





همه ناله های من از اون نگاهت دوریه

تورو دیدن تورو خواستن تورو هر جا میبینم
بیتو

 
عشق من همیشه تنها میمونم
 
عشق من عاشقتم خجالتم شهادته

همه حرفام به خدا از
عشق و از سخاوته

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

عشق من بیکسیو شبا تو پایان میگیره

همه رگهام از حرارت نگات جون میگیره


با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته


تو گمون کردی بری خاطره هاتم میمیره


روزای رفته برام رنگه سیاهی میگیره


اگه 100 بهارو پاییز واسه تو گریه کنم


نمیتونم که تورو همیشه از یاد ببرم


من همون عاشقتم که چشام بارونیه


همه ناله های من از اون نگاهت دوریه


با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته


من همون عاشقتم که چشام بارونیه


همه ناله های من از اون نگاهت دوریه


با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد