گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

ندونستی دوست دارم

تو از احساس من دوری واسم تنهایی عادت شد

شکستی قلبمو آخر خیالت حالا راحت شد

ندونستی دوست دارم

نفهمیدی تورو میخوام

تو تنها آرزوم بودی

گذاشتی رفتی من تنهام

ببین هیچ انتظاری نیست

نشد که تو دلت جاشم

ولی باور بکن نازم که من محتاج محتاجم

محتاجم محتاجم...
نظرات 1 + ارسال نظر
bikhial 1391/12/10 ساعت 10:05

nadoonesti dooset daram ...

تو هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد