گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

به خاطر تو جریان دارد


باور کن این زندگی را که هر روز تنها با وجود و یاد تو جریان دارد

باور کن قلبم را که فقط برای تو می تپد...

باور کن عشقم را که در وجودم به خاطر تو جریان دارد

باور  کن مرا منی که بیش از همه دوستت دارم

منی که صبحم را با آهنگ نام تو آغاز می کنم

منی که آفتاب عشقم را بر روی تو گسترانیده ام و گرمایش را

بی دریغ نثارت می کنم

باورم کن....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد