گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

اما.........


نظرات 2 + ارسال نظر
مهستی 1391/01/17 ساعت 22:39 http://mz991.blogsky.com

سلام مجدد .

کارهای گرافیکی این وب مال خودتونه؟؟؟؟؟؟؟

اگه اینطوره که واقعا آفرین .راستش بهتون حسودیم می شه

سلام
ممنون که نظر میزاری
به خودم امیدوار شدم
آره تموم کارا رو خودم انجام میدم
ببخشید اگه زیاد جالب نیست بزارید به حساب تازه کار بودنم
بهترین هارو برات آرزو میکنم
موفق باشی

مهستی 1391/01/18 ساعت 21:14 http://mz991.blogsky.com

سلام بر دوست عزیز

خیلی خوشحال شدم که فهمیدم اینا همش کار خودته . راستش من اصلا از این کارا بلد نیستم . یه دوست وبلاگی داشتم که داشت برام یه وبلاگ با سلیقه ی من درست می کرد که یهو وبش پیل تر شد که همه چی باد هوا شد . تو رو خدا بد شانسی رو می بینی؟؟؟!!

واقعا از کارات خوشم اومد ولی تو رو خدا یه کم بیا تو طنز و با دنیای شادی آشتی کن .

ممنون از لطفت
چشم سعیمو میکنم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد