گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

در همین حوالی


نظرات 1 + ارسال نظر
مهستی 1391/01/27 ساعت 13:38 http://mz991.blogsky.com


سلام برادر . حالت چطوره؟
بابا اصلا روی این حرف های صد تا یه غاز حساب باز نکن . چون هرکی رمانتیک تره دروغ هاش بیش تره . باید احساساتت رو به موقع خرج کنی و واقعا برا کسی بمیری که برات تب کنه .
آدم باید رو شاخ صداقت راه بره .

سلام بر خواهر خوبم
ممنون که جویای حال برادرت هستی
منظورتو متوجه نشدم
شاید هم منظورت خودم باشم ...دروغ....
مشکلی نیست
تموم زندگی دروغی بیش نیست
یا حق
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد