گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

توازاحساس من دوری

گرنقش دیوارم شوی

ازعشق بیمارم شوی

گل باشم وخارم شوی

هرگزنمی بخشم

تورا


توازاحساس من دوری

واسم تنهای عادت شد

شکستی قلبمو آخر

خیالت حالاراهت شد

ندونستی دوستت دارم

نفهمیدی تورومیخوام




مشکل منو تو این بودکه هیچ وقت باورم نداشتی،

هرگزباورم نداشتی،

دیگه حاظرنیستم بخاطر کسی که حتی یک لحظه باورم نداشته اون مقدارغرورکمی که واسم باقی مونده روبه پاش بریزم





منتظربرگشتنت هستم پری کوچولو

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام

ممنونم که بهم سر زدی وبلاگ قشنگی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد