گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

کسی که هر کلامش طلوعی تازه باشه

متن ارسالی از یک دوست

نیمه ی گمشده ی من چه کسی میتونه باشه

واسه روح تشنه ی من همیشه دیوونه باشه

کسی که هر کلامش طلوعی تازه باشه

غم و تنهایی ما به یک اندازه باشه

اون کسی که خواستن اون با همه فرق داشته باشه

هر چی که از اوبخونم شعر دلتنگی نباشه

کسی که برای خوندن نشسته توسینه ی من

نفس هاش هوای عشق ، سکوتش صدای عشق

اون که از نهایت عشق منو با اسمم بخونه

منو جزئی از وجودش یا خود خودش بدونه

اونی که گمشده از آغاز  تا که من تنها بمونم

جاده ی جستجوهامو تا قیامت بکشونم

کسی که همیشه عاشق

مثل من دیوونه باشه

تو دنیا اگه نباشه

تو آینه میتونه باشه

نیمه ی گمشده ی من چه کسی میتونه باشه !!!! 

 

http://img1.funscrape.com/en/imissyou/329.jpg



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد