گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

از لـــج تـــو، از لـــج خـودم، از لـــج روزگــار

تمـــام عاشقــانـه هـــا را
 روی همیـــن دیــوار مجــازی می نـویســم!
 از لـــج تـــو، از لـــج خـودم، از لـــج روزگــار
 کـه نشـد یکبـار در واقعیتــــ بـه هـم بگـوییمشـان...!


من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی
 و محکم در آغوشم بگیــری
 و شیطنت وار ببوسیم
 و من نگذارم
 عشق من
 بوسه با لـــجبازی، بیشتر می چسبـــد


آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

 که رخت های دلتنگیم را

 فرصتی برای

 خشک شدن نیست


چقدر دلم میخواهد نامه بنویســـــــــم...تمبر و پاکــــــت هم هســــــــت....و یـــــــک عالـــــــمه حرف.......کاش کســــــــــی جایــی منتظرم بود

 


وقتی کسی دیر یادم می کنه نگرانش نمی شم ، چون شاد بوده که از یادش رفتم


 

همه ی یهویی ها خوبن !!
 یهویی بغل کردن
 یهویی بوسیدن
 یهویی دیدن
 یهویی سوپرایز شدن
 یهویی بیرون رفتن
 یهویی دوست شدن
 یهوویی عاشق شدن
 .
 .
 اما امان از یهویی رفتن ها

وقتی میگویم دیگر به سراغم نیا فکر نکن که فراموشت کردم یا دیگر دوستت ندارم.. نـــــــــــه.. من فقط فهمیده ام وقتی دلت با من نیست بودنت مشکــــــلی را حل نمیکند .. تنها دلتنگ ترم میکند

آغوش پارکینگی است که جریمه ندارد . . . . بوسه تصادفی است که خسارت ندارد . . . . . . . . چیه دنبالم راه افتادی؟ برو دیگه ازم راحت شدی . برو...


میدونم میون دنیای کودکی من با تو فاصله قـــَـد یه دریاست، امـا حداقل به آرزوهام دســـــت نزن....!

نظرات 1 + ارسال نظر
mosaieb 1391/03/26 ساعت 13:13 http://secret65.blogsky.com

درود
دل نوشته ای بسیار زیباست
امیدوام به آرام دلت برسی.
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی.
***
تو را در آغوش خودم احساس می کنم آنگاه که نیستی و یاد تو هست!
در آغوش خیال تو بودن را دوست دارم!
اما...
خیالت را نمی خواهم...
تو با من باش!
***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد