گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

من پذیرفتم......

من پذیرفتم شکست خویش را


پند های عقل دور اندیش را


من پذیرفتم که عشق افسانه است


این دل درد آشنا دیوانه است


میروم شاید فراموشت کنم


در فراموشی هم آغوشت کنم


میروم از رفتن من شاد باش


از عذاب دیدنم آزادباش


آرزودارم بفهمی درد را


تلخی برخورد های سرد را.....





نظرات 3 + ارسال نظر
مهستی 1391/03/26 ساعت 20:30 http://mz991.blogsky.com

سلام امید خان

نگران من نباش . هر از چند گاهی همین طوری میشم و اونم بخاطر فشار کار و تحمل سختی های زمانه ست . اما زود خودمو پیدا می کنم ...

خدا رو شکر برگشتم به روال عادی زندگی و تا هنگی دیگر فاصله زیاد است .

اما در مورد خودت :

مث این که خیلی دلت پر بوده . چند تا پست در یک روز . . . همه شونو خوندم . عالی بود ولی دلگیر . می خوام یه چیزی بهت بگم . البته نصیحت نه چون خودم هم اگه کسی نصیحتم کنه فکرم رو مشغول می کنم تا هیچی نشنوم .

این یه واقعیته و تو باید واقعیت رو بپذیری . هر کس خودش باید زندگی شو انتخاب کنه . خودش هست که تصمیم می گیره بمونه یا بره . به زور نمی شه نه عشقی رو به دست آورد و نه از اون فرار کرد . ولی از من بشنو و اینو آویزه گوش کن :
قدر زندگیتو بدون . عمر رفته بر نمی گرده و فقط پشیمونی برات می مونه . باور کن راست می گم . هیچ چیز و هیچ کس ارزش اونو نداره که انسان عمرش رو صرف غصه خوردن براش بکنه . حالا خود دانی . خواستیم شما رو شاد ببینیم و سرحال .

زت زیاد

علی یارت
در مورد تلفن هم شما لطف دارید اما برام امکان پذیر نیست در دنیای واقعی ...

برادری شما کم نشه.

نگار 1391/03/27 ساعت 09:07 http://negaretanha.blogfa.com

سلام
خواهش میکنم
اشکالی نداره

sonya 1391/03/30 ساعت 17:51 http://nefrinbe2.blogfa.com

salam
mamnon ke sar zadi bazam biya....
sharmande matnam copy nemishe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد