گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

آخرین مطلب........

سلام به همه این متن رو یه عزیز واسم فرستاده واسه آخرین مطلب این متن رو میزارم خسته شدم شادباشید _باتشکرازاون وهمه دوستان گلم_ ممنون دوست عزیز مث این که خیلی دلت پر بوده . چند تا پست در یک روز . . . همه شونو خوندم . عالی بود ولی دلگیر . می خوام یه چیزی بهت بگم . البته نصیحت نه چون خودم هم اگه کسی نصیحتم کنه فکرم رو مشغول می کنم تا هیچی نشنوم . این یه واقعیته و تو باید واقعیت رو بپذیری . هر کس خودش باید زندگی شو انتخاب کنه . خودش هست که تصمیم می گیره بمونه یا بره . به زور نمی شه نه عشقی رو به دست آورد و نه از اون فرار کرد . ولی از من بشنو و اینو آویزه گوش کن : قدر زندگیتو بدون . عمر رفته بر نمی گرده و فقط پشیمونی برات می مونه . باور کن راست می گم . هیچ چیز و هیچ کس ارزش اونو نداره که انسان عمرش رو صرف غصه خوردن براش بکنه . حالا خود دانی . خواستیم شما رو شاد ببینیم و سرحال . علی یارت _ آخرین مطلب بود دیگه حس حتی نوشتن رو ندارم حس کردم بایدبرم حتی تودنیای مجازی هم نمیشه _ کاش چاه بود این نزدیکی بدرود_
نظرات 4 + ارسال نظر

سلام


وبلاگ خوبی دارید

امیدوارم که همیشه خوشحال و موفق باشید

حق یارتان

...... 1391/04/23 ساعت 17:10 http://onikemikhay.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری.خوش حال میشم بهم سر بزنی.

از تو هم تنهاتر 1391/05/02 ساعت 22:00

///////////////////////////////////
من به دستان تو در تاریکی شب
در سکوت شبح خود تنها
مهر میبندم
و پی عشق
به رخ بی عیبِ ترِ نقطه ی نورانی شب
دست می سایم
و چراغ دلم را
به تو روشن میکنم
پوچی عشق را در تو میبینم و بس
پس تو ای بهترین نقطه ی بالا
خوشترین،وبترین حدِ امید
تو ای مهر و صفا،روح امید
باز کن پنجره را
و دلم را بنگر
که چه تنها راه می پیماید
و بمان در قلبم با همه پوچی ها

چاه برای عظمت غمت یا برای آب خوردن یا برای کشتن خودت....
دنبال چاه نگرد
این روزها تمام دنیا بیابونه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد