گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

غـــریب یعنـــی..............

غـــریب یعنـــی کســــی کـــــه تنـــــها پنــاه خستگی هایــــش همیـــــن کلمــــــات پـــــر از بغـضـند!

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم

“وابستگیها”


وام های کوتاه مدتی هستند


با بهره های سنگین . . .

هیچکس نگفت سهراب،

سهراب خیلی حرفا رو زد،


از یه "تنهایی" بگیر تا تن هایی که دل به "قایق" سپردند،


از "شقایق" هایی که تاهستند زندگی باید کرد


و از "صدای پای ابی" گفت که یک "مسافر" هست



ولی هیچ وقت،


هیچکس نگفت سهراب،


اینها همه و همه یک طرف ،


ولی دلتنگی رو نمیشه نادیده گرفت


پس اگر "او" نباشد زندگی نتوان کرد...