گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!
نظرات 4 + ارسال نظر
tanha0837 1391/12/25 ساعت 20:34

سلام دوستم تاحالااین اهنگو نشنیده بودم عاشقش شدم چون داره حرف دل منومیگه خیلیییییییییییییییییییییییییی تشکر فقط میشه اسم خواننده اش روبگی؟

سلام

خوانندش علی عبد الماکی

نسرین 1391/12/26 ساعت 21:45

بابا ولش کن زندگی رو عشقه
خیلی قشنگ بووووووووووووووووووت....

ممممممممممننننننننننننوووووووون

طوفان 1391/12/27 ساعت 16:21

نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی…
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند…
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.

موفق باشید ..

همچنین

خوش به حالتون با هم خوشحالین...
خوش به حالش... خوش به حالت...
کدشو میخوام بیا وبمون بزار پلیز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد