گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

استـغــفا ر مـی کـنـم....

استـغــفا ر مـی کـنـم . . .

از آن دوستـت دارم هایـی که . . . حرامت شد . . .



http://s1.picofile.com/file/7544434515/0mantolove1385_omid_517_113_.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر

هی روزگاررررررر

هــی تـــــــو !

از اینکه امروز مورد توجه هستی خوشحال نباش

تیتر اول روزنامه امروز

کاغذ باطله فرداست...

با " یکی بود یکی نبود "

شُروع می شود ایـن قصه

با " یکی ماند ، یکی نماند " تمام !!

یکی مـن بودم یا تو ،

مهم نیست . . !

مهم قصه ایست که تمام می شود…

are...mitooni bgiri azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد