گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

“به کسی چه”

وقتی تمام احساس دلتنگیت را با یک


“به من چه”


پاسخ میگیری



واقعا...


به کسی چه


که چقدر تنهایی …؟











با همه بوده است ، عجب هرزه ایست … این تنهایی !

نظرات 2 + ارسال نظر
باب اسفنجی 1391/06/27 ساعت 16:55

1000

ممنون که به خودت همین قدر زحمت دادی..
بازهم سر بزن ولی بیشتر زحمت بده
موفق باشی باب

reyhan 1391/06/28 ساعت 10:53 http://asheghebijan.blogsky.com

سلام
فقط یه خواهش شما فقط یه پست شاد توی وبت بزار که من امیدوار شم شما هنوز میتونی بخندی
باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام

یاورکن چند وقته دارم به گریه هام میخندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد