گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

گاهیوقتا دلم برای خودم تنگ میشه

این درد نوشته ها نه دلنشین اند نه زیبا اینها یک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند که نشانی درد ناک از یک عشق ناکام دارندو تنها مخاطب شان غایب است !!

لعنت به بوسه هایت

نسیم چه سخت میگذرددرحال و هوای خیانتت


لعنتی تمام وجودم خاطره شده 


چه شیرین وتلخ میگذرد خاطراتت...
پروانه های احساسم
سبک بال ولی غمگین
در جستجوی اشتباهاتم
در پروازند...


کجای کارم اشتباه بود......؟


من در اقیانوسم
کشتی شکسته خود می برم
به ساحلی...
دور
د
و
ر
که نمیدانم به آن خواهم رسید؟!!!
طوفان
امواج
تاریکی

بی قراری
دلشکتیگی
بدتر از همه حس خیانتت

چه سخت است لحظه های تنهایی

آخ که چه ساده بودم

چقدر ساده بوذم

آرام کردن دل بیقراری

که مدام می خواندت
با تمام وجودش...

لعنت به تو..


  بوسه های خشکیده بر لب
در خزان دوریت
برگ...برگ زرد خواهند شد
و بر زمین تنهایم ریخته می شوند..
.هنگام عبور سنگین خاطراتت
صدای خش...خش برگ های خشکیده
همه ناله از دوری توست..


لعنت به تو

لعنت به بوسه هایت
لعنت بر هوست

لعنت بر عشقت

نه
عشق را آلوده نمیکنم
لعنت به خود خود نامردت

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
ضمن عرض خسته نباشید بابت وبلاگ فعالتون، درصورت امکان از وبلاگ بنده هم دیدن کرده و بنده را از نظراتتون بهره مند سازید.
ممنون میشم اگه تو نظر سنجی هم شرکت کنید.

این هم یکسری ویدئو که میتونید تو وبلاگتون استفاده کنید:
http://www.aparat.com/rasademaragheh

امیدوارن از این هم که هستید موفق تر باشید.

تیک زاک 1391/06/29 ساعت 10:50 http://tikzak.vcp.ir/

وبلاگت خیلی قشنگه دوست عزیزم
دمت گرم
به وبسایته منم سر بزن عضو شو بی زحمت
اگرم با تبادل لینک موافق بودی منو
با دانلود کده تیک زاک
لینک کن
بعد خبرم بده

به امیدا دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد